REGULAMIN

  1. Postanowienia ogólne i definicje

Niniejszy regulamin, zwany dalej „regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych i medycznych, zwane dalej: usługą lub usługami, która jest świadczona
w TCPP Sp.z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-577) ul. Rdestowa 144 u/1 wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000950224, o numerze NIP 9581721874, zwanym dalej Feet Clinic.

  1. Przed skorzystaniem z usługi należy zapoznać się z treścią regulaminu.
  2. Zapisanie się na wizytę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  3. Zespół Feet Clinic jest do dyspozycji pacjentów od poniedziałku do piątku od 8:00
    do 20:00. Poza wskazanymi godzinami pracy zespół Feet Clinic nie odbiera telefonów i nie odpisuje na wiadomości.
  4. Samodzielnie dokonywać rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w wizycie, podczas której wykonywana jest usługa mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usługi na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem realizacji usługi podologicznej lub medycznej. Samodzielnie dokonywać rejestracji oraz korzystać wizyt nie mogą także osoby ubezwłasnowolnione całkowicie albo częściowo, a także z innych przyczyn mające ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

 

  1. Rejestracja na Wizytę
  1. Usługi świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwane: wizytą, za wyjątkiem ekstraordynaryjnych sytuacji, w których pacjent może skorzystać z usługi poza kolejnością, o których mowa w niniejszym regulaminie. Podczas rezerwowania wizyty każdorazowo (w przypadku pierwszej jak też kolejnych wizyt) należy dokładnie wskazać rodzaj usługi, która ma zostać planowo zrealizowana w terminie wizyty.
  2. Wizyty w Feet Clinic można umawiać poprzez telefoniczną rejestrację (794-220-033
    i 459 595 307), mailowo (recepcja@feetclinic.pl) lub poprzez aplikację proassist.
  3. Wszystkie rozmowy z pacjentami są nagrywane i przechowywane przez 3 miesiące od daty rejestracji. Pacjent jest o tym informowany na początku rozmowy. Jeśli nie wyraża na to zgody może się zarejestrować na wizytę w inny sposób.
  4. Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Feet Clinic. Przy pierwszorazowej rejestracji na usługę Feet Clinic pobiera zadatek w wysokości 20% kwoty przewidzianej za daną usługę zgodnie z obowiązującym w dniu rejestracji cennikiem usług. Co do zasady płatność za usługę uiszcza się po udzieleniu świadczenia, jednak w przypadku pierwszej wizyty danego pacjenta spełnienie w/w warunku jest konieczne dla skutecznej rejestracji terminu planowanej wizyty.
  5. Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Feet Clinic jest w całości zapełniony, pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z usługi w sytuacji, w której pacjent, który dokonał skutecznej rezerwacji i został umówiony na wizytę, odwoła wizytę lub z innych przyczyn wizyta zostanie anulowana. Fakt pozostawania wpisanym na listę rezerwową nie uprawnia pacjenta do występowania
    z jakimikolwiek roszczeniami w wypadku nieudzielenia świadczenia z uwagi na niewiążący charakter listy rezerwowej i pierwszeństwo pacjentów z listy właściwej rejestracji.
  6. W przypadku pacjentów w stanach nagłych może zostać wyznaczony termin wizyty poza godzinami pracy Feet Clinic. Może to nastąpić wyłącznie wtedy, kiedy specjalista przyjmujący pacjenta wyrazi na to zgodę. Koszt takiej wizyty cena widniejąca
    w cenniku plus dodatkowa opłata 100 zł.
  7. Podczas rejestracji pracownik Feet Clinic w celu oszacowania czasu trwania usługi może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się pacjent. Oszacowany czas trwania usługi nie jest wiążącym Pracownika wykonującym usługę okresem, a jedynie planowaną i przewidywaną jednostką czasową. Czas świadczenia usługi w rzeczywistości może być odpowiednio krótszy lub dłuższy z uwagi na konieczność zachowania najwyższych standardów jej świadczenia. W przypadku umówienia wizyty w Feet Clinic na konkretną usługę, nie ma możliwości poinformowania w planowanym dniu jej udzielenia o rezygnacji z jednej usługi
    i wybrania innej. Wynika to z istnienia różnych okresów czasowych przewidzianych na profesjonalne udzielenie usługi, stąd zmiany w zakresie planowanych usług należy zgłaszać najpóźniej na 3 dni przed jej udzieleniem.
  8. Podczas rejestracji telefonicznej pracownik Feet Clinic poprosi o podanie następujących danych; Imię i nazwisko; numer telefonu do kontaktu; informację czy usługa realizowana jest w formie bonu podarunkowego; informację jaka dokładnie usługa będzie wykonywana.
  9. W określonych przypadkach pacjent może zostać poproszony o nadesłanie wyłącznie na adres e-mailowy: recepcja@feetclinic.pl. Nie ma możliwości wysłania zdjęć
    w formie mms lub wiadomości na innych komunikatorach. W tym wypadku utrwalone fotografie wizerunków fizycznych pacjentów służą jedynie do prawidłowemu zaplanowaniu usługi/wizyty.
  10.  W okresie od 24 do 48 godzin przed umówionym terminem wizyty, pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o wizycie wraz z prośbą o potwierdzenie wizyty – także wiadomością tekstową SMS.

Rezygnacja z Wizyty lub zmiana terminu Wizyty

  1. Na zarezerwowaną wizytę pacjent powinien stawić się w Feet Clinic najpóźniej na 10 minut przez umówionym terminem wizyty w celu wypełnienia wszystkich związanych z wizytą dokumentów.
  2. Feet Clinic zastrzega, że godzina wizyty jest orientacyjna, może ulec zmianie.
  3. Feet Clinic jeżeli przesunięcie w godzinie wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Feet Clinic i trwa dłużej niż 15 minut, Feet Clinic w miarę możliwości poinformuje pacjentów zapisanych na wizyty o przesunięciu terminu wizyt.
  4. Feet Clinic zachowuje prawo do odmowy wykonania usługi, jeżeli pacjent spóźnia się na wizytę co najmniej 10 minut od terminu umówionej wizyty, chyba że pacjenta
    o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na wizytę powiadomi Feet Clinic, które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie usługi z zastrzeżeniem, że w takim przypadku wizyta może być krótsza.
  5. W sytuacji, w której pacjent spóźni się nie dłużej niż 10 minut w przypadku wizyt długich zaplanowanych na więcej niż 40 minut, w przypadku wizyt krótkich poniżej 40 minut 5 minut i poinformuje od tym fakcie recepcje usługa zostanie wykonana.
    W innych przypadkach pomimo spóźnienia pacjent pokrywa pełną kwotę umówionej wizyty nawet jeśli nie została ona w pełni wykonana.
  6. Feet Clinic zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty z przyczyn niezależnych.
    W takim wypadku Feet Clinic zaproponuje nowy dla pacjenta termin wizyty.
  7. Feet Clinic informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej usłudze. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Feet Clinic.
  8. Pierwszeństwo przyjęcia na wizytę mają pacjenci, którzy uprzednio dokonali rezerwacji i umówili się na wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Feet Clinic.
    W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do pacjentów wymagających natychmiastowej konsultacji - przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
  9. Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę najpóźniej na 48 godziny przed zaplanowaną wizytą. W razie uchybienia wskazanemu terminowi na odwołanie wizyty, uiszczony przez pacjenta na poczet usługi zadatek ulega przepadkowi tj. nie jest zwracany.
  10. W sytuacji dwukrotnego niestawienia się przez pacjenta na zarejestrowaną umówioną wcześniej telefonicznie bądź innym kanałem komunikacji do tego przewidzianym wizytę, pacjent może zarejestrować się na wizytę po raz kolejny (trzeci) wyłącznie po wpłaceniu zadatku w wysokości 100% kwoty przewidzianej za zabieg.
  11. W sytuacji zaplanowania wizyty i czasu jej trwania obejmujących świadczenie więcej niż jednej usługi, pacjent zobowiązany jest do zapłaty za wszystkie planowane usługi podczas planowanej wizyty – także w wypadku rezygnacji z części usług i realizacji tylko niektórych, wybranych przez pacjenta. Rezygnacja przez pacjenta z którejkolwiek z usług na miejscu, w sytuacji, kiedy rejestrował się on i wyrażał wolę do udzielenia mu kilku świadczeń w czasie jednej wizyty – pokrywa on koszt wizyty składających się
    z wszystkich zaplanowanych w tym terminie usług. Dopuszczalna jest rezygnacja
    z części usług przed ustalonym terminem wizyty (z zachowaniem terminów wynikających z niniejszego Regulaminu) i w tej sytuacji pacjent nie pokrywa kosztów nieprzeprowadzonych usług.
  12. Nieodwołanie lub niepojawienie się pacjenta na umówionym terminie wizyty
    w związku z brakiem wysłania przez Feet Clinic tekstowej wiadomości SMS przypominającej o wizycie, nie zwalnia pacjenta z odpowiedzialności za uiszczenie kosztów zgodnie z postanowieniami regulaminu. Wiadomość tekstowa ma charakter przypominający i jej niewysłanie nie tworzy możliwości bezpłatnego odstąpienia
    od wizyty bez uprzedniej informacji w przewidzianym trybie.

 

Przebieg Wizyty

  1. Usługi wykonywane w Feet Clinic wykonywane są przez pracowników, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności lub wykształcenie potrzebne
    do prawidłowego wykonania usługi.
  2. Na pierwszej wizycie pacjent obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY PACJENTA na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z pacjentem. Informacje uzyskiwane w drodze procedury KARTY PACJENTA są niezbędne z uwagi na troskę o jakość świadczonych usług i stan zdrowia pacjentów.
  3. W karcie wywiadu w karcie wywiadu zbierane są następujące informacje takie jak: imię nazwisko, numer pesel, stan zdrowia, przyjmowane leki, historia aktualnych dolegliwości. Dobrą praktyką jest przygotowanie powyższych informacji przed pierwszą wizytą.
  4. Zdjęcia wykonywane w trakcie wizyty są nieodłącznym elementem dokumentacji podologicznej i medycznej prowadzonej przez Feet Clinic. Ze względu na charakter zdjęć nie jest na nie wymagana zgoda.
  5. Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Feet Clinic przedstawi pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt usługi na życzenie pacjenta.
  6. Rodzaje Usług świadczonych przez Feet Clinic dostępne są na stronie internetowej pod adresem: www.feetclinic.pl. Szczegółowe informacje dostępne są także pod wskazanym na stronie internetowej numerem telefonu: 794-220-033 i 459 595 307.
  7. W trakcie prowadzonej wizyty, pracownik posiada uprawnienie do dokonywania fotografii miejsca zabiegu, z poszanowaniem poufności pacjenta. Procedura wykonywania zdjęć w toku zabiegu lub wizyty stanowi integralną część obsługi, mającej na celu dostarczenie adekwatnej dokumentacji klinicznej w celu zapewnienia właściwej diagnozy i terapii, bądź leczenia. W związku z powyższym, do uprawnienia specjalisty do wykonywania wymienionych fotografii nie jest wymagana zgoda pacjenta.
  8. Pacjent niepełnoletni powyżej 15 roku życia może przebywać na wizycie sam pod warunkiem, że na maila wskazanego w karcie pacjenta zostanie wysłana pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego małoletniego pacjenta na wizytę w Feet Clinic. Zgodę taką opiekunowie powinni wysłać do Feet Clinic najpóźniej na godzinę przed planowaną wizytą.
  9. Wyjątek stanowi pierwsza wizyta małoletniego pacjenta w Feet Clinic, która wiąże się z wypełnieniem karty pacjenta.

 

Płatność

  1. Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane usługi. Szczegółowy cennik dla poszczególnych usług znajduje się na stronie internetowej pod adresem: www.feetclinic.pl
  2. W Feet Clinic udostępnia się następujące formy płatności:
  • Gotówka (w walucie PLN)
  • Karta płatnicza.
  • Bon podarunkowy.
  • Przelew na wskazany numer rachunku bankowego – z zastrzeżeniem, iż ta forma płatności dotyczy wyłącznie uiszczanych zadatków, nie jest natomiast zwykłą formą płatności za usługę.
  1. Zapłata za usługi następuje po odbytej wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym regulaminem, za które pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem usługi lub w przypadkach płatności za usługę pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie pacjenta – sprecyzowane
    w niniejszym regulaminie.
  1.  W przypadku pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej wizycie pacjent, w momencie płatności pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy.
    W innym wypadku, usługi podlegają płatności gotówkowej lub płatności kartą płatniczą, wybór w tym wypadku pozostaje w decyzji pacjenta.
  2. W sytuacji zakupu bonów podarunkowych na realizację usługi, to osoba, której udzielona ma być usługa składa oświadczenie woli dotyczące rodzaju świadczenia, jakie będzie jej udzielone. Niedopuszczalne jest określenie rodzaju usługi przez osobę trzecią, chociażby była osobą finansującą zakupienie bonu podarunkowego. Niezależnie od rodzaju płatności to pacjent, któremu usługa ma zostać udzielona, wyraża dobrowolnie zgodę na przeprowadzenie konkretnego zabiegu/udzielenie usługi.
  3. Pacjenci chcą umówić na zabiegi chirurgiczne zobowiązani są do uiszczenia 50% zadatku na poczet usługi.
  4. Pacjenci umawiani jako modele na szkolenia odbywające się w Feet Clinic korzystają
    z preferencyjnych cen zabiegu 50% procent ceny zabiegu wynikającej z cennika.
    Są jednak zobowiązani do uiszczenia zadatku w wysokości 100% zrabatowanej ceny wizyty.

 

Procedura reklamacyjna

  1. Pacjent po wykonanej Usłudze ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 3 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi- dalej: reklamacja. Składając reklamację, pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać
    z jakich przyczyn uważa reklamację za zasadną. Pierwszy dzień terminu trzech dni należy liczyć od dnia następującego po wykonaniu usługi.
  2. Reklamacja powinna zostać przez pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: recepcja@feetclinic.pl lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Trójmiejskiego Centrum Podologii i Leczenia Ran. W miarę możliwości pacjent
    do reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Trójmiejskie Centrum Podologii i Leczenia Ran w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. W tym terminie pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną. Termin 14 dni liczony jest od kolejnego dnia po otrzymaniu reklamacji.
  4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Feet Clinic lub częściowy zwrot kosztów wykonanej Usługi. Feet Clinic w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne formy rekompensaty pacjentowi, uwzględniając indywidualne czynniki i okoliczności stanu faktycznego.
  5. W przypadku kwestionowania jakości usługi bezpośrednio po jej wykonaniu, pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę. Feet Clinic zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia pacjenta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji, tj. Wynikających z winy udzielającego usługi pracownika w postaci niedotrzymania ogólnie przyjętych standardów świadczenia danej usługi lub rażących zaniedbań przy jej udzielaniu albo także uchybień wysokiej wagi w postaci braku staranności przy świadczeniu usługi.
  6. Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiaki, siniaki, krwawienie
    po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna
    na zastosowane produkty - jeżeli objawy te związane są charakterystyczne i typowe dla danej usługi lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami pacjenta. W razie wątpliwości pacjenta dotyczących typowych powikłań występujących w związku
    ze świadczeniem konkretnej usługi, które są normalnymi ich następstwami i nie powodują znacznego zagrożenia dla stanu zdrowia pacjenta, powinien on zwrócić się do świadczącego usługę pracownika celem powzięcia takiej informacji, tak
    by wykluczyć ewentualne bezpodstawne występowanie z reklamacją po wykonanej usłudze, na którą dobrowolnie się pacjent zdecydował.

 

Odpowiedzialność

  1. Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Feet Clinic. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
  2. Feet Clinic nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione
    w obiekcie Feet Clinic, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
  3. Niezastosowanie się pacjenta do postanowień regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane usługi po stronie Feet Clinic.
  4. Feet Clinic nie odpowiada za niezadowolenie pacjenta z efektu końcowego usługi wynikającego z subiektywnych odczuć pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, wskazaniami aktualnej wiedzy i w sposób nieustępujący powszechnie przyjętym standardom.
  5. Pacjent celem minimalizacji ryzyka jakichkolwiek powikłań jak też utrzymaniu skuteczności udzielonych mu świadczeń i usług zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały mu udzielone mu podczas wizyty. Niezastosowanie się do treści tychże zaleceń może skutkować krótszym okresem trwania efektów usługi lub jego zniweczeniem, za które świadczący usługi odpowiedzialności nie ponosi.
  6. Po wykonanej usłudze, pacjentowi – na jego życzenie - może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej usłudze.
  7. Osoby niepełnoletnie, a w szczególności poniżej ukończonego 16 roku życia nie mogą przebywać w gabinetach, w których realizuje się usługi w sytuacji, o ile sami nie są pacjentami. Ze względów bezpieczeństwa pacjentów i konieczności utrzymania profesjonalnego charakteru udzielanych usług, niedopuszczalne jest także pozostawianie niepełnoletnich dzieci bez opieki osoby dorosłej w poczekalni lub innych miejscach na terenie obiektu w czasie realizacji usługi na rzecz pacjenta. Niezastosowanie się do postanowienia w niniejszym punkcie może skutkować odmową realizacji usługi, także w przewidzianym terminowo dniu jej udzielenia.
  8. Każdorazowo przez przystąpieniem do realizacji usługi, pacjent jest pytany o zgodę na jej udzielenie oraz ma prawo do uzyskania informacji na temat przebiegu procedury udzielanej usługi. Pacjent wyraża swoją zgodę będąc w pełni świadomym i rozumie jej znaczenie.
  9. Feet Clinic nie ponosi odpowiedzialności za zabiegi wykonane przez firmy zewnętrzne korzystające na zasadach użyczenia z pomieszczeń Feet Clinic.

Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie osoby przebywające na obszarze Feet Clinic zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych
    i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, a także urządzeń podgrzewających wkłady tytoniowe.
  2. Na terenie placówki wszystkie przebywające osoby zobligowane są także
    do przestrzegania zakazu spożywania jakichkolwiek napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  3. Na obszarze Feet Clinic jest zorganizowana poczekalnia oraz toaleta dla pacjentów. Są to miejsca po których swobodnie mogą poruszać się pacjenci. Zabrania się pacjentom wchodzić do pozostałych pomieszczeń w tym gabinetów bez uprzedniego wezwania na wizytę przez specjalistę.
  4. Na obszarze Feet Clinic, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane
    są usługi zabrania się wprowadzania zwierząt.
  5. Pacjenci zgłaszający się na wizytę powinni stawić się sami bez osób towarzyszących. Obecność osób trzecich jest dopuszczalna wyłącznie ze względu na stan zdrowia pacjenta – wymagający wsparcia osób trzecich lub w przypadku małoletnich pacjentów przebywających pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych.
  6. Pacjenci zgłaszający się na wizytę w towarzystwie małoletnich osób biorą za nie pełną odpowiedzialność. Feet Clinic nie prowadzi opieki nad dziećmi i nie bierze za dzieci przebywające w roli osób towarzyszących odpowiedzialności ani w tracie oczekiwania, ani w trakcie trwania zabiegu pacjenta będącego opiekunem.
  7. Ze względu na charakter placówki (sprzęt, dostęp do preparatów, narzędzi) uprasza się, żeby w miarę możliwości nie przyprowadzać osób małoletnich do Feet Clinic którzy
    to nie są pacjentami.
  8. Każdy Pacjent ma prawo wglądu do regulaminu, cennika Feet Clinic, który dostępny jest w recepcji.
  9. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
  10. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.05.2025 roku do odwołania bądź wprowadzenia nowego regulaminu.